Proč i u Paroubka vítězí cit nad rozumem
Rozum, či cit? Racio, nebo emoce? Karteziánské tázání má v reklamě a marketingu jasnou odpověď. V knize Brand Immortality to píší Hamish Pringle a... více
Rozum, či cit? Racio, nebo emoce? Karteziánské tázání má v reklamě a marketingu jasnou odpověď. V knize Brand Immortality to píší Hamish Pringle a... více
Štěstí, spokojenost a udržitelnost místo spotřeby, investic, vývozů – klíčových složek hrubého domácího produktu. Francouzskému prezidentovi Nicolasi Sarkozymu svitlo a... více
„Rozhovor? Víte, je mi už skoro 99 let,“ sdělil nedávno autorovi blogu Ronald Coase, velikán ekonomie a nositel Nobelovy ceny z roku 1991.... více
Poznámka na úvod: Už to je rok, co zkolabovala investiční banka Lehman Brothers, symbol finanční krize. Stalo se tak 15.... více
Stáda. Ta prý také mohou za nynější ekonomickou krizi. Jednolité managementy bank a jiných finančních ústavů se měly utvrzovat ve... více
Ach ty časy, když „péčkovému“ byznysu kralovala dvě velká „P“, Playboy a Penthouse! Šéfové fabrik na pohádky pro odrostlé si... více
Harvardova univerzita zchudla, sendviče na Wall Streetu jsou nepatrně levnější a na vnitrostátních leteckých linkách vám nabídnou jen oříšky. I... více
Konec krize? Konec recese? Oživení? V médiích po celém světě se to jen hemží úvahami nad možným koncem kritického období krize,... více
Čtyři proslulí ekonomové – nositelé Nobelovy ceny – se shodují, že Amerika unikla katastrofe. Ekonomiku ale bude v budoucnu stahovat... více